مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-16پزشكي

329 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند


رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر 329 بیمار  مبتلا و یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان خراسان رضوی بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیمارستان های خراسان رضوی بستری شدند که سهم بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد 109 نفر بود.

پهلوان با بیان اینکه همچنین در یک روز گذشته 646 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب و مراکز اورژانس بیمارستان ها به صورت سرپایی مراجعه و خدمات دریافت کردند تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و تکمیل واکسیناسیون از مهمترین راهکارهای پیشگیری از کرونا به شمار می رود.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوشبختانه با تلاش مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، طی یک روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش این دانشگاه ثبت نشد.

وی همچنین اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سه شهر کاشمر، کوهسرخ و نیشابور در استان خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

329 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

329 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند