مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-16سياسي

ارتش امن ترین آسمان را برای کشور ایجاد کرده است


فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به مأموریت مستقیم برای حراست از مرزها گفت: ارتش با استفاده از موشک های بومی امن ترین آسمان را برای کشور به ارمغان آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر حمزه بیدادی پیش از ظهر امروز شنبه در نشست خبری به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران فراز و نشیب های بسیاری را در دوران قبل و بعد از انقلاب پشت سر گذاشته و در میادین مختلف کارنامه قابل قبولی را در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسانده است؛ نقش اساسی را که ارتش ایفا کرده است، تسهیل و کاهش هزینه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: از خرداد سال 42 امام راحل اعتقاد داشتند که بدنه ارتش جزیی از مردم، مسلمان و با انقلاب و اسلام است؛ 19 بهمن سال 57 نیز با پیوستن همافران و بعد از آن دیگر نیروهای ارتشی به انقلاب این مسئله روند پیروزی انقلاب اسلامی در ایران را سرعت بخشید و به تبع هزینه های آن را کاهش داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غرب کشور تصریح کرد: در جریان بعد از انقلاب نیز ارتش نقش آفرینی های بسیاری داشته و به فرمان امام راحل در میدان جنگ علیه دشمنان ایران حاضر شد و با ایثارگری خود اعتقاد امام به اسلامی بودن ارتش و لزوم در خدمت نظام و انقلاب بودن آن را اثبات کرد؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش امن ترین آسمان را برای کشور ایجاد کرده است

ارتش امن ترین آسمان را برای کشور ایجاد کرده است