مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-16سياسي

کاهش 10 درصدی آمار طلاق در محاکم خانواده دادگستری اصفهان


رییس کل دادگستری استان اصفهان از کاهش 10 درصدی آمار پرونده های طلاق در سال 1400 نسبت به مدت مشابه در سال 1399 در محاکم خانواده دادگستری کل استان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در بازدید سرزده از مجتمع قضایی شهید قدوسی(خانواده) اصفهان از کاهش 10 درصدی آمار پرونده های طلاق در سال 1400 نسبت به مدت مشابه در سال 1399 خبر داد و اظهار داشت: انجام اموری همچون فعال شدن مراکز مشاوره خانواده و سایر اقدامات پیشگیرانه در حوزه طلاق و نیز تلاش همکاران در شوراهای حل اختلاف سطح استان باعث کاهش 10 درصدی آمار طلاق در سال گذشته شده است.

وی افزود: در سال 1399 مجموعه پرونده های با موضوع طلاق و ثبت این واقعه 13 هزار و 292 فقره بوده که در سال 1400 این آمار به 11 هزار و 967 فقره کاهش یافته است.

جعفری انجام مشاوره های قبل از ازدواج برای زوج های جوان را ضروری و مؤثر در کاهش هر چه بیشتر این آمار دانست و گفت: عواملی همچون کاهش آستانه تحمل، بیکاری، اعتیاد همواره از جمله دلایل بروز اختلافات خانوادگی بوده و بر همین اساس این امر نیازمند برنامه ریزی و سیاست گذاری مسؤولان است.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان بیان کرد: در بسیاری از پرونده ها با موضوع اختلافات خانوادگی دخالت اطرافیان و خانواده دلیل مهم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی آمار طلاق در محاکم خانواده دادگستری اصفهان

کاهش 10 درصدی آمار طلاق در محاکم خانواده دادگستری اصفهان