مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-16اجتماعي

بارش و وزش باد مهمان استان سمنان/ دما 10 درجه کم می شود


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که کاهش 10 درجه ای دمای هوا، باد شدید و صاعقه و بارش مهمترین رویدادهای هواشناسی استان سمنان در دو روز آتی خواهد بود.

- ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه کم فشار بارش زا از سمت غرب وارد استان سمنان شده و در دو روز آتی دمای هوا تا ده درجه نیز کاهش پیدا خواهد کرد همچنین استان سمنان شاهد صاعقه، بارش و وزش باد شدید خواهد بود.

کاهش 10 درجه ای دما، باد شدید و صاعقه و هشدار نارنجی از جمله کلیدواژه های اطلاعیه هواشناسی سمنان همزمان با صبح شنبه است از سوی دیگر باید گفت هواشناسی استان با اعلام هشدار نارنجی، باران و رگبار، کاهش 10 درجه سانتیگراد دما، باد شدید و احتمال صاعقه پیش بینی کرد.

صاعقه و هشدار هواشناسی در اطلاعیه هواشناسی استان سمنان همچنین آمده است: هشدار نارنجی برای بعدازظهر شنبه تا اواخر وقت دوشنبه است و نوع مخاطره نیز بارش باران، رگبار، رعد و برق و مه آلودگی در بیشتر استان سمنان است همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و برای دامنه جنوبی البرز و شمال شرق کشور، کاهش نسبی دما و در برخی نقاط رویداد تگرگ مورد انتظار است همچنین باید گفت گستره سامانه بارشی در نوار شمالی کشور، مرکز، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور و همچنین دامنه های زاگرس در استان های مرکزی قم، و شرق لرستان و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش و وزش باد مهمان استان سمنان/ دما 10 درجه کم می شود

بارش و وزش باد مهمان استان سمنان/ دما 10 درجه کم می شود