مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-16سياسي

اشتغال زایی بنیاد برکت برای زندانیان سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم رونمایی از طرح زندان تحولی از مشارکت جدی این بنیاد در اشتغال زایی برای زندانیان خبر داد و افزود: - بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای 6 هزار نفر از زندانیان و خانواده هایشان در سراسر کشور ایجاد اشتغال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت در مراسم رونمایی از طرح زندان تحولی از مشارکت جدی این بنیاد در اشتغال زایی برای زندانیان خبر داد و افزود: امسال 6 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور برای زندانیان آزادشده، دارای رای باز و خانواده هایشان راه اندازی می شود.

محمد ترکمانه درباره طرح زندان تحولی توضیح داد: این طرح در راستای اجرای سند تحول قوه قضاییه اجرا می شود که یکی از رئوس آن ایجاد اشتغال برای زندانیان آزادشده است.

در همین راستا، بنیاد برکت به عنوان همکار اصلی سازمان زندان های کشور نقش ویژه ای را در اشتغال زایی برای زندانیان و خانواده هایشان ایفا می کند.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: برای سال 1401 راه اندازی 6 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور برای زندانیان آزادشده، دارای رای باز و خانواده های زندانیان دربند در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی بنیاد برکت برای زندانیان سراسر کشور

اشتغال زایی بنیاد برکت برای زندانیان سراسر کشور