مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-16سياسي

5 دانستی جالب در سفر به مشهد، فلای تودی


مشهد دومین کلان شهر ایران است و همواره مسافران زیادی از ایران و کشورهای دیگر بلیط مشهد فلای تودی را خریداری می کنند و به این شهر زیبا می روند.

- مشهد دومین کلان شهر ایران است و همواره مسافران زیادی از ایران و کشورهای دیگر بلیط مشهد فلای تودی را خریداری می کنند و به این شهر زیبا می روند.

بنابراین به دلیل محبوبیت زیاد این شهر، دانستنی های مشهد کم نیستند و اطلاع از این دانستنی ها به شما کمک می کند تا سفری جذاب تر و بهتر داشته باشید.

ما در این مطلب قصد داریم دانستنی های جالب در مورد سفر به مشهد را به شما معرفی کنیم که اطلاع از آنها می تواند برای هر گردشگران مشهد جالب باشد، پس همراه ما باشید.

1.

آداب و رسوم آداب و رسوم مردم مشهد از جغرافیا، سنت ها و قلمروهای فرهنگی خراسان بزرگ سرچشمه گرفته و در همین زمینه رشد کرده است.

ما در اینجا به برخی از مهمترین آنها اشاره می کنیم: عزاداری و جشن: در ایام عزاداری ماه محرم و شهادت امام رضا (ع)، مشهد مملو از جمعیت می شود و شور و حال خاصی پیدا می کند.

در نیمه شعبان، ولادت امام رضا و امامان دیگر، مولودی و مراسم های زیادی در سطح شهر و داخل حرم صورت می گیرند که بسیاری از آنها برای گردشگران خارجی نیز جذابیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 دانستی جالب در سفر به مشهد، فلای تودی

5 دانستی جالب در سفر به مشهد، فلای تودی