مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-16سياسي

دوترته لایحه مقابله با سوءاستفاده از رسانه های اجتماعی را وتو کرد


رییس جمهوری فیلیپین لایحه ای را که کاربران رسانه های اجتماعی را ملزم می کند تا هویت قانونی و شماره تلفن خود را ثبت کنند، وتو کرد و خواستار بررسی کامل تر این طرح شد.

- رییس جمهوری فیلیپین لایحه ای را که کاربران رسانه های اجتماعی را ملزم می کند تا هویت قانونی و شماره تلفن خود را ثبت کنند، وتو کرد و خواستار بررسی کامل تر این طرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، قانونگذاران فیلیپین اوایل سال جاری میلادی که به دنبال جلوگیری از سوء استفاده آنلاین و اطلاعات غلط به ویژه در آستانه انتخابات پارلمانی 9 مه بودند، این طرح را تایید کردند.

اما با وتوی رودریگو دوترته، رییس جمهور فیلیپین، بعید است این طرح پیش از انتخابات تصویب شود.

رسانه های اجتماعی به یکی از پلتفرم های کلیدی کمپین ها برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و هزاران کرسی در دو مجلس کنگره و دولت های محلی تبدیل شده است.

پیروزی دوترته در انتخابات 2016 میلادی تا حدودی به خاطر یک کمپین سازماندهی شده در رسانه های اجتماعی بود اما منتقدان اینفلوئنسرها را به خاطر پخش اطلاعات غلط برای بی اعتبار ساختن و تهدید مخالفان مقصر دانسته اند.

مارتین آندانار، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری فیلیپین گفت: در حالی که دوترته تلاش های قانونگذاران برای رسیدگی به جرائم سایبری و دیگر جرائم آنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوترته لایحه مقابله با سوءاستفاده از رسانه های اجتماعی را وتو کرد

دوترته لایحه مقابله با سوءاستفاده از رسانه های اجتماعی را وتو کرد