مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-16اقتصادي

سرمایه گذاری 4000 میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و در راستای توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور موجود و اجرا و تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر 4000 میلیارد ریال جهت تملک اراضی صنعتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری در جریان بازدید از پروژه های عمرانی شهرک صنعتی حکیمیه با اعلام این مطلب، افزود: در سال جاری بیش از 50 پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان و جهت تملک اراضی صنعتی برای توسعه  شهرکهای صنعتی تقاضا محور بالغ بر 1000 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت کشی خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را شامل میشود.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان خاطر نشان کرد: پارسال حدود 2600 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

صفاری با بیان اینکه با سرمایه گذاری های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 4000 میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین

سرمایه گذاری 4000 میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی قزوین