مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-16پزشكي

روایتی از درمان کودکان سرطانی در ایران


در سی امین سال فعالیت این مؤسسه مددکاران اجتماعی محک در 16 بیمارستان دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان در تهران و 28 بیمارستان در سایر شهرها فعالیت مستمر دارند.

- بهناز آسنگری، مدیر واحد خدمات حمایتی محک در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،درباره فعالیت موسسه حمایت از کودکان سرطانی محک، گفت:در سال 1370 محک متشکل از یک گروه داوطلب بود که به صورت روزانه به برخی از بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان در تهران سر می زدند.

وی ادامه داد: مددکاران اجتماعی محک در هر استان و شهرستانی که بیمارستان دولتی و دانشگاهی با بخش خون و آنکولوژی کودک دارد به صورت حضوری، غیرحضوری و آنلاین فعالیت می کنند تا پرونده حمایتی کودکان را تشکیل داده و هزینه های درمانی و حمایتی آنها را بپردازند.

مدیر واحد خدمات حمایتی محک افزود:در صورتی که استانی فاقد بیمارستان دارای بخش خون و آنکولوژی کودک باشد، کودکان به صورت مستقیم توسط پزشکان به محک معرفی می شوند.

وی افزود: همه ما به عنوان داوطلبان مددکاری اجتماعی با کودکان بیمار و خانواده هایشان در ارتباط بودیم و برخی از نیازهای اولیه آنها چون توضیحات مرتبط با دارو، همراهی در بخش های درمانی، خرید وسایل مورد نیاز و غیره را تأمین می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از درمان کودکان سرطانی در ایران

روایتی از درمان کودکان سرطانی در ایران