مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-16سياسي

رونمایی از کتاب «برزخ نوجوانی» در هفته هنر انقلاب در قزوین


کتاب «برزخ نوجوانی» نوشته مسعود حاجی پهلوان، خاطرات بسیار شنیدنی رزمنده دفاع مقدس از جنگ ایران و عراق است که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و به همت حوزه هنری استان قزوین، - رونمایی از کتاب برزخ نوجوانی در هفته هنر انقلاب در قزوین ایسنا/قزوین رییس حوزه هنری استان قزوین گفت: کتاب برزخ نوجوانی نوشته مسعود حاجی پهلوان، خاطرات بسیار شنیدنی رزمنده دفاع مقدس از جنگ ایران و عراق است که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و به همت حوزه هنری استان قزوین، رونمایی شد.

محمدرضا امامقلی در مراسم رونمایی از این کتاب تصریح کرد: گردآوری منابع شفاهی مدافعان جنگ تحمیلی از اولویت های دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری سراسر کشور است تا بتوانیم به وسیله آن زمینه شناخت فرهنگ پایداری هشت سال دفاع مقدس را ایجاد کنیم.

وی افزود: هرکدام از روایت‏ های جنگ، بخشی از واقعیت به‏ منزله یک کلیت را بازتاب می‏ دهند؛ در پاره ‏ای از واقعیت دفاع مقدس، سخن از تکاپوها و ساخته شدن انسان‏ های باانگیزه و جوینده حقیقت است و رزمندگان بیش از آنکه روایتی از واقعه بیان کنند روایتی از خود را در واقعه بازگو می ‏کنند.

رییس حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: خاطرات رزمندگان از روزگاری که شرایط سخت دوران آموزش را در پشت جبهه می ‏گذرانند گرفته تا هنگامی که خبر در پیش بودن ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «برزخ نوجوانی» در هفته هنر انقلاب در قزوین

رونمایی از کتاب «برزخ نوجوانی» در هفته هنر انقلاب در قزوین