مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-16اقتصادي

تحول دیجیتال در صنعت بانکداری فرصت است یا تهدید؟ 


حرکت در بستر دیجیتال در زمان گذشته، شاید یک فرصت برای آینده بود، اما در زمان حال یک الزام است چرا که در آینده بقای سازمان ها به آن بستگی دارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک تحول دیجیتال و بانکداری دیجیتال از موضوعات داغ این روز های صنعت بانکداری کشور است تا جاییکه تعداد قابل توجهی از بانک های کشور با جهت دهی وزارت اقتصاد و دارایی به منظور تحقق بخشیدن به این مهم در حال برنامه ریزی برای ترسیم نقشه راه بانکداری دیجیتال خود هستند.

کارشناسان بانکی معتقدند که یکی از مسائل اساسی یا به عبارتی بقای سازمان های آینده به ویژه صنعت بانکداری به آن وابسته است بانکداری دیجیتال است؛ چرا که در بانکداری دیجیتال انتظارات مشتریان متفاوت از انتظارات کنونی است.

با ظهور پدیدههایی، چون اینترنت و شبکه های اجتماعی ارتباطات بیشتر میشود و مشتریان نیز ماهیت ویژه پیدا میکنند و باید نیاز های روزانه آن ها را هم بصورت شخصی سازی شده برطرف شود.

بانکداری دیجیتال به معنای سازماندهی بانکداری خرد است، چون باید به نیاز های روزانه افراد پاسخگو باشد؛ بنابراین با سازماندهی بانکداری الکترونیک و حرکت از ساختار و کالبد فیزیکی به سمت دیجیتالی از مشخصه های آن به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول دیجیتال در صنعت بانکداری فرصت است یا تهدید؟ 

تحول دیجیتال در صنعت بانکداری فرصت است یا تهدید؟