مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-16سياسي

در بازه چند ماهه نمی توان یک شرکت دانش بنیان ساخت


یک مشاور کسب و کار و مدرس کسب و کار و برندینگ گفت: نکته حائز اهمیت این است که نمی توان در بازه زمانی دو یا سه ماهه یک ایده را به یک شرکت دانش بنیان تبدیل کرد؛ - بلکه باید ابتدا فرآیندهای لازمه طی و شرکت های بزرگ تولیدی با شرکت های دانش بنیان ارتباط بگیرند و با خریداری آن محصول دانشی، در راستای پیشرفت گام بردارند.

سعید کسرایی نیا در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه با تدبیر و نگاه ویژه مقام معظم رهبری امسال به عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده است، اظهار کرد: نکته مهم و عامل موثر در پیشرفت یه کشور و خروج از بحران، امید است و نگاه رهبر و مسئولان به تولید، امید را در مردم، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی زنده کرده است.

وی افزود: عامل دوم پیشرفت و ترقی این است که بتوانیم در استان خراسان جنوبی و در کشور رشد اقتصادی را با عدالت همراه سازیم تا زمینه های پیشرفت ایجاد شود؛ رشد اقتصادی ناعادلانه در برخی از استان ها و در برخی از شهرها باعث شده است که پیشرفتی فعالانه صورت نگیرد.

این فعال اقتصادی بیان کرد: استان خراسان جنوبی، نیازمند نگاه ویژه در زمینه رشد اقتصادی است، این توجه به دلیل مرزی بودن و هم به خاطر موقعیت کلیدی و ویژگی های محصولاتی که دارد، باید به صورت ییژه صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازه چند ماهه نمی توان یک شرکت دانش بنیان ساخت

در بازه چند ماهه نمی توان یک شرکت دانش بنیان ساخت