مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 06:472022-04-16سياسي

از جداسازی پارک ها برای محدودیت نمی توان استقبال کرد


یک وکیل دادگستری در واکنش به اختصاص فضایی به زنان در 352 پارک در شهر تهران گفت: اگر جداسازی زنان در پارک ها با ایجاد امکانات بیشتر برای زنان و کودکانشان همراه باشد باید آن را عادی و حتی خوب تلقی کنیم اما اگر این جداسازی زمینه ای برای ایجاد محدودیت است نمی توان از آن استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حدود یک هفته پیش ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد پل بوستان آفرینش در شهر بجنورد با دیواری بلند به دو بخش زنانه و مردانه تقسیم شده است.

شهردار بجنورد و یکی از اعضای شورای شهر آن در توضیح این اقدام گفته اند که اساسا این پارک تبدیل به پارک بانوان شده و دیواری که در آن کشیده شده در راستای ایجاد حصار برای عملی کردن بوستان بانوان بوده است.

پس از انتشار این خبر، اخباری از تفکیک جنسیتی پارک ها در تهران نیز به گوش رسید.

اخباری که حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران آن ها را شایعه خواند و گفت که قرار است در 352 بوستان و در قسمت کوچکی فضای مناسبی برای مادران و کودکان در نظر گرفته شود تا مادران با حجاب راحت تر به بازی با کودکان خود بپردازند.

این عضو شورای شهر تهران هم چنین با بیان این که تهران بیش از 2 هزار و 200 پارک در 22 منطقه دارد که تنها در 352 پارک و در گوشه ای از آن فضای مادر و کودک ایجاد خواهد شد از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جداسازی پارک ها برای محدودیت نمی توان استقبال کرد

از جداسازی پارک ها برای محدودیت نمی توان استقبال کرد