مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 06:472022-04-16سياسي

عسگری: دستگاه دیپلماسی به موضوع سدسازی ترکیه ورود کند


رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد که باید هر چه سریعتر دستگاه دیپلماسی به موضوع احداث سد روی دجله و فرات ورود پیدا کند که مشکلات جدی برای کشورمان به وجود آورده است.

- رییس کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کرد که باید هر چه سریعتر دستگاه دیپلماسی به موضوع احداث سد روی دجله و فرات ورود پیدا کند که مشکلات جدی برای کشورمان به وجود آورده است.

محمد جواد عسگری در گفت وگو با ایسنا، در توضیح علل ورود ریزگردها و گردوغبار به کشور گفت: یکی از دلایل ورود ریزگردها بحث عدم بارش است که نتیجه آن خشکسالی و بروز مشکلات خاص خود است، با پیگیری هایی که در گذشته صورت گرفت توانستیم کانونهای آلوده و ریزگردها در استان خوزستان را شناسایی کنیم که میزان آن از غیزانیه و بندر ماهشهر و امیدیه حدود 100 هزار هکتار، بین خرمشهر و آبادان 50 هزار هکتار است و در مناطق تپه های دشت الله اکبر و منطقه شوش هم وجود دارد.

نماینده داراب و زرین دشت افزود: به دولت اعلام شده که باید درباره این مناطق شناسایی شده اقدامات لازم را انجام دهد که از جمله این اقدامات مالچ پاشی و کنترل ریزرگردها است.

وی افزود: از طرف دیگر ترکیه با احداث سد روی دجله و فرات مشکلات جدی برای ما و عراق به وجود آورده و مکاتباتی انجام دادیم تا دستگاه دیپلماسی هرچه سریعتر در این موضوع ورود جدی داشته باشد تا بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: دستگاه دیپلماسی به موضوع سدسازی ترکیه ورود کند

عسگری: دستگاه دیپلماسی به موضوع سدسازی ترکیه ورود کند