مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 23:572022-04-15سياسي

نیاز آب آشامیدنی استان بوشهر در فصل گرما برطرف شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل گرما قرار داریم و این فصل نیاز آب آشامیدنی مردم بیشتر می شود که لازم است مشکل آب مناطق برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر مدیریت زبان را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه ورود به فصل گرما قرار داریم و این فصل نیاز آب آشامیدنی مردم بیشتر می شود که لازم است مشکل آب مناطق برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در خصوص قطعی برق در استان بوشهر تصریح کرد: در حوزه برق هم مسئولان کنترل کنند تا در گرما قطعی برق ایجاد نشود.

وی افزود: گرانی ها سفره مردم را دچار مشکل کرده است از این رو مسئولان و دست اندرکاران با گرانی و احتکار کالا در هر سطحی برخورد قاطع و قانونی کنند.

صفایی بوشهری بیان کرد: گرانی ها باید مدیریت شود چون قیمت واقعی کالاها در بازار این نیست که به دست مردم می رسد، مدیرانی که در این عرصه مسئولیت دارند عنایت و وضعیت معیشت مردم را مدیریت کنند.

وی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلام ایران، بیان کرد: این نیروی نظامی از بدو انقلاب تا کنون مایه اقتدار کشور در عرصه های ملی و بین المللی بوده و اخلاق نظامی، مجاهدت، ایمان و تقوا از شاخصه های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز آب آشامیدنی استان بوشهر در فصل گرما برطرف شود

نیاز آب آشامیدنی استان بوشهر در فصل گرما برطرف شود