مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 21:422022-04-15سياسي

بررسی مصوبه «جهش تولید دانش بنیان» در شورای نگهبان در مراحل پایانی است


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره اقدام مجلس برای تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان گفت: مراحل نهایی این قانون در بین مجلس و شورای نگهبان دارد به پایان می رسد.

- به خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس؛ محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب، با اشاره به شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تولیدات دانش بنیان گفت: خوشبختانه مجلس از سال گذشته به موضوع دانش بنیان ها ورود کرد و مصوبه ای را تحت عنوان مصوبه جهش تولید دانش بنیان در کشور تصویب کرد که مراحل نهایی آن در بین مجلس و شورای نگهبان دارد به پایان می رسد.

وی افزود: در رابطه با این موضوع کمیسیون های تخصصی هم ورود پیدا کردند و ما در کمیسیون اقتصادی چون متولی مسائل کلان اقتصادی کشور هستیم اولین جلسه را به حضور معاون علمی ریاست جمهوری برای بررسی وضعیت شرکت های دانش بنیان و همچنین فرآیندی که ما در مجموعه پیرامونی این حوزه باید مد نظر قرار دهیم؛ اختصاص دادیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: عمده نگاه ما به این بوده که بتوانیم با استناد به قانون جدیدی که ظرف چند هفته آینده ان شاءالله تاییده شورای نگهبان آن به اتمام خواهد رسید و هم به استناد به ظرفیت هایی که به صورت کاملا ساختاری در کمیسیون تخصصی همانند کمیسیون اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مصوبه «جهش تولید دانش بنیان» در شورای نگهبان در مراحل پایانی است

بررسی مصوبه «جهش تولید دانش بنیان» در شورای نگهبان در مراحل پایانی است