مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 21:122022-04-15سياسي

نمایشگاه تجهیزات وتوانمندی های نظامی ارتش درشهرابریشم برپا میشود


فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی شهید محسن قوطاسلو نزاجا گفت: نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های یگان های نظامی ارتش و سپاه در اردوگاه شهید بهشتی شهرابریشم اصفهان برپا می شود.

- سرهنگ ستاد مهدی اسحاقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت سالروز 29 فروردین و روز گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش و نیز گرامیداشت و تبیین سیره زندگی و شهادت جوان ترین شهید مدافع حرم ارتش، نمایشگاه بزرگ تجهیزات نظامی و فرهنگی در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم از تاریخ 27 فروردین ماه بر پا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با مشارکت گروه های توپخانه، یگان های هوانیروز، پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی و پدافندهوایی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان و همچنین یگان هایی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج و نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر اصفهان برپا شده است، تجهیزات، ادوات و خودروهای نظامی و تاکتیکی برای مردم به نمایش در خواهد آمد.

فرمانده مرکز بهینه سازی و نوسازی شهید محسن قوطاسلو نزاجا گفت: همچنین عملیات های مختلف دفاع مقدس و حماسه های ماندگار رزمندگان و شهدا در این نمایشگاه توسط راویان برای مردم تشریح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه تجهیزات وتوانمندی های نظامی ارتش درشهرابریشم برپا میشود

نمایشگاه تجهیزات وتوانمندی های نظامی ارتش درشهرابریشم برپا میشود