مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-15سياسي

عشایر ملکشاهی مشکلات خود را با استاندار ایلام در میان گذاشتند


استاندار ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی در مسیر به دیدار عشایر منطقه رفت.

- دکتر حسن بهرام نیا در سفر به شهرستان ملکشاهی در مسیر به دیدار باعشایر منطقه رفت و در فضایی صمیمانه ضمن بررسی مسائل و مشکلات با آنها از نزدیک به گفتگو پرداخت.

استاندار ایلام دراین بازدید گفت: با رایزنی وهماهنگی های به عمل آمده با استاندار کردستان، دامدارانی که تمایل دارند می توانند دام های خود را برای چرا به این استان ببرند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار اخیر خود با رییس سازمان عشایری کشور اظهار کرد: در این دیدار 2هزار تن نهاده های دامی به عشایر استان اختصاص یافت.

بهرام نیا یکی دیگر از کمک های دولت به عشایر را خرید تضمینی دام آنها عنوان و خاطرنشان کرد:به منظور پیشگیری از ضرر دامداران، دام های مازاد عشایر استان ایلام با قیمت مناسبی ازآنها خریداری می شود.

در این دیدار عشایر از نزدیک مسائل خود را با استاندار ایلام درمیان گذاشتند و دکتر بهرام نیا دستورات مقتضی درجهت رفع مشکلات صادر نمود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود با عنوان این مطلب که موقعیت و شرایط جغرافیایی شهرستان ملکشاهی ظرفیت خوبی برای توسعه است، اظهار داشت: شهرستان ملکشاهی موقعیت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری دارد و در این زمینه می توان مراکز بومگردی را در این شهرستان تروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر ملکشاهی مشکلات خود را با استاندار ایلام در میان گذاشتند

عشایر ملکشاهی مشکلات خود را با استاندار ایلام در میان گذاشتند