مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-15سياسي

خطیب جمعه کوار:توجه به زنان و خانواده، گام بلندی است در راه تحقق عدالت اجتماعی


توجه به زنان و خانواده هدف بلندی است در راه تحقق عدالت اجتماعی در گام دوم انقلاب که باید به جد دنبال شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان کوار، در خطبه اول با مطرح کردن این سوال که ما نسبت به حضرت مهدی (عج) چه وظایفی داریم؟ عنوان کرد: باید بدانیم مقدرات ما در طول سال به امضای امام زمان(عج) می رسد و باید به آن حضرت استغاثه و توجه کنیم، برای آن حضرت دعا کنیم، برای سلامتی آن حضرت صدقه دهیم، سهم امام زمان را ادا کنیم و در شب های قدر هرچه توانستیم دعای فرج و دعای سلامتی آن حضرت را بخوانیم.

حجت الاسلام گشول ادامه داد: بین امام زمان(عج )و شب های قدر پیوند عمیق وجود دارد و فرشتگان الهی در شب های قدر بر آن حضرت نازل می شوند وی افزود: علاوه بر دعا و توسل باید رضایت آن حضرت را کسب کنیم، واجبات را انجام دهیم و محرمات را ترک کنیم، حلال و حرام مالی، اجتماعی، فردی و فرهنگی را مراعات کنیم، محرم و نامحرم را مراعات کنیم.

وی با بیان اینکه باید به فقرا و شیعیان توجه داشته باشیم اظهار داشت: به جای تجملات و تشریفات به فقرا کمک کنیم، هدف روزه داری هم رسیدن به تقوای الهی و رعایت حلال و حرام است و هدف حکومت امام زمان(عج) نیز تقوای الهی است باید در راه رسیدن به این هدف به امام زمان(عج) یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه کوار:توجه به زنان و خانواده، گام بلندی است در راه تحقق عدالت اجتماعی

خطیب جمعه کوار:توجه به زنان و خانواده، گام بلندی است در راه تحقق عدالت اجتماعی