مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-15سياسي

در بهره گیری از امکانات بهداشتی نباید فاصله طبقاتی وجود داشته باشد


قوای سه گانه وظیفه دارند به سیاست های کلی نظام توجه کنند، زیرا راهکار اصی، گسترش عدالت اجتماعی است؛ در بهره گیری از امکانات بهداشتی و درمانی فاصله طبقاتی وجود دارد که نباید وجود باشد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه گلپایگان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: شناخت امام حسن مجتبی(ع) برگرفته از پیامبر(ص) است؛ بنابراین تبیین و توجه به شخصیت حضرت بسیار ضرورت دارد.

وی با اشاره به فرارسیدن شب قدر گفت: در زندگی از نسیم رحمت وفضائل با برکت رمضان نباید غافل شویم، اعمال و فضائل ماه رمضان به ویژه شب های قدر تکرار نشدنی است.

کرامتی گفت: شیعیان با دشمنان و منکران مهدویت به واسطه سوره قدر احتجاج کنند تا بر آنان فائق و پیروز شوند؛ سوره قدر مدرک دیانت مسلمانان است و باید از فرصت برای ارتباط با امام زمان استفاده شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی تأمین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری به قوای سه گانه، افزود: قوای سه گانه وظیفه دارند به سیاست های کلی نظام توجه کنند، زیرا راهکار اصی، گسترش عدالت اجتماعی است؛ در بهره گیری از امکانات بهداشتی و درمانی فاصله طبقاتی وجود دارد که نباید وجود باشد، راه تحقق عدالت در  تأمین اجتماعی توجه به سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بهره گیری از امکانات بهداشتی نباید فاصله طبقاتی وجود داشته باشد

در بهره گیری از امکانات بهداشتی نباید فاصله طبقاتی وجود داشته باشد