مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-15سياسي

شناخت سیره اهل بیت عامل تقرب است


قرین بودن با قرآن کریم و نیز شناخت سیره اهل بیت، سبب جامعیت در زندگی و دوری از غبار غفلت می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمیر، حجت الاسلام سعید سالاری امام جمعه موقت شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز جمعه امروز شهرستان اظهار کرد: خداوند متعال به انسان ها در برخی از امتیازها عنایت کرده و انسان باید این فرصت را غنیمت شمرده و بهترین عمل در طول حیات خویش انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از توفیقات در ماه رمضان قرین بودن با کلام وحی قرآن کریم است، افزود: رسول خدا در بیانی نافذ می فرماید بر شما باد به تلاوت قرآن که بهترین و صحیح ترین مسیر برای سعادت است.

خطیب جمعه شهرستان خمیر گفت: قرین بودن با قرآن کریم سبب جامعیت در زندگی خواهد بود و گرد و غبار غفلت را از آدمی می زداید.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: مانوس شدن با کلام الهی که بهترین و تاثیر گذار ترین لحظات بنده است و جهت آن برخورداری و امتداد این فیض عظیم در دنیا و آخرت است.

وی در بخش دیگر از خطبه نماز جمعه به میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام  اشاره کرد و اضافه کرد : شناخت ابعاد زندگی و سیره ائمه باید سبب تقرب و نزدیکی به اهل بیت علیهم السلام شود.

امام جمعه موقت شهرستان خمیر بیان کرد: سیره امام حسن مجتبی علیه السلام به می آموزد که نباید در نسبت به همنوع خود بی تفاوت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت سیره اهل بیت عامل تقرب است

شناخت سیره اهل بیت عامل تقرب است