مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-15سياسي

مشکلات بیمارستان دیر حل شود/ لزوم بهبود وضعیت آب در شهرستان


امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت آب در شهرستان دیر گفت: مشکلات بیمارستان دیر حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از این فضای معنویت و برکات ماه رمضان استفاده کنیم.

امام جمعه بندر دیر افزود: کسانی که نمی توانند روزه بگیرند، حرمت ماه رمضان را حفظ کنند و کسانی که حرمت شکنی می کنند حسابشان با خدا است.

وی خطاب به روزه داران تاکید کرد: بیایید روزه واقعی داشته باشیم؛ مهم تر از بحث ترک مبطلات روزه ترک گناه است که تمام اعضا و جوارح انسان روزه باشد و سعی کنیم دستاورد روزه داری ما غفران الهی و به تقوا رسیدن باشد.

امام جمعه دیر با تاکید بر توجه به قرآن در ماه رمضان، ابراز کرد: خواندن قرآن با صوت و حفظ آن و برنامه های تجویدی و تدبر در قرآن باید باشد اما همه اینها مقدمه ای برای عمل به قرآن است؛ در شب های قدر باید توجه بیشتری به قرآن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی نعمت بزرگ الهی است منتها از آن استفاده بد می شود، گفت: ما قدر این فضای مجازی و شبکه اجتماعی می دانیم منتها فضای مجازی جای بی آبرو کردن و تهمت زدن به دیگران، بداخلاقی ها نیست؛ انتقاد کردن خیلی خوب است اما متأسفانه ما در این فضا بیشتر شاهد توهین به دیگران و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات بیمارستان دیر حل شود/ لزوم بهبود وضعیت آب در شهرستان

مشکلات بیمارستان دیر حل شود/ لزوم بهبود وضعیت آب در شهرستان