مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-15سياسي

خواب شوم مستکبران به برکت مقاومت اسلامی تعبیر نمی شود


خواب شوم مستکبران علیه ملت های مسلمان به برکت مقاومت اسلامی و خون های ریخته شده سردار سلیمانی ها تعبیر نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت امیرالمومنین (ع) و با اشاره به عظمت شب های قدر اظهار کرد: نمازگزاران و روزه داران نباید در این شب ها از خود و دیگران غافل باشند و برای طلب از پروردگاه بخیل شوند.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) برای احیای شب قدر بسیار تاکید دارند، تصریح کرد: روزه داران این شب ها را به هیچ بهانه ای از جمله بیماری از دست ندهند و اعمال مؤمنان در شب قدر پذیرفته شده است.

امام جمعه کرج با اشاره به روز قدس و با محکوم کردن تحرکات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بیان کرد: خواب شوم مستکبران علیه ملت های مسلمان به برکت مقاومت اسلامی و خون های ریخته شده مردانی مانند شهید سردار سلیمانی تعبیر نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به زودی جشن پیروزی مستضعفان بر مستکبران عالم گرفته می شود، ادامه داد: ترفندها و دشمنی های رژیم صهیونیستی امروز دامن این رژیم را گرفته است.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه سیاست رژیم صهیونیستی با مقاومت جوانان فلسطینی با شکست مواجه شده است گفت: وعده الهی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواب شوم مستکبران به برکت مقاومت اسلامی تعبیر نمی شود

خواب شوم مستکبران به برکت مقاومت اسلامی تعبیر نمی شود