مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-15سياسي

تجلیل از چهره سال هنر انقلاب مازندران/هنرمندان راه و منش شهید آوینی را ادامه دهند


چهره سال هنر انقلاب مازندران در ویژه برنامه ای « نسل بیدار» تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت هفته هنر انقلاب، جمعی از فعالان این عرصه، در ویژه برنامه ای با عنوان نسل بیدار جهت دیدار صمیمی، شعر خوانی، تجلیل از هنرمندان فعال و چهره استانی و ملی هنر انقلاب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران گرد هم آمدند.

در این محفل که به خاطر رعایت موازین بهداشتی به شکل محدود صورت گرفت، تنی چند از هنرمندان رشته های تجسمی، فیلمسازی، نمایشی، موسیقی، ادبی، پژوهشی و فعالان رسانه ای حضور داشتند و در بخشهایی از برنامه چند شاعر به ارائه تازه ترین آثار خود پرداختند.

رییس حوزه هنری مازندران در سخنرانی کوتاهی، ضمن قدردانی از حمایت های دلسوزانه نماینده ولی فقیه در مازندران و تشکر از همراهی هنرمندان عرصه هنر انقلاب ابراز امیدواری کرد که این تلاش ها منجر به تولیدات و جریاناتی در تراز انقلاب اسلامی شود.

مهدی معصومی گرجی با ذکر این نکته که حوزه هنری همه ساله در هفته هنر انقلاب (از 20 فروردین همزمان با سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی)  برنامه های متعددی در رشته های مختلف برگزار می کند گفت: انتظار می رود هنرمندان ما با الگوبرداری از مشی و منش بزرگانی امثال شهید آوینی، در مسیری همت گمارند که موجب پیشرفت جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چهره سال هنر انقلاب مازندران/هنرمندان راه و منش شهید آوینی را ادامه دهند

تجلیل از چهره سال هنر انقلاب مازندران/هنرمندان راه و منش شهید آوینی را ادامه دهند