مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-15سياسي

مسؤولان باید تکدی گری در شهر ورامین را ساماندهی کنند


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ساماندهی کارتن خواب ها و بی خانمان ها گفت: سامان بخشی تکدی گری در سطح شهر ورامین باید مورد توجه مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام حسین قدوسی امام جمعه موقت ورامین، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با تجلیل از سردار حجازی جانشین سپاه قدس و از فرماندهان شایسته جبهه مقاومت اظهار کرد: همواره مرهون رشادت های این فرماندهان بوده و هستیم.

وی در ادامه با اشاره به مسائل شهری، خدمت به مردم، سرعت در پیگیری امور و جلوگیری از تخلفات و سو استفاده های احتمالی گفت: تمام این موارد از موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: مبارزه قاطع و قانونی با مفاسد اجتماعی، بدحجابی و روزه خواری علنی و مفاسد اقتصادی از مطالبات جدی مردم است که مدیران و مسؤولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

قدوسی عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه میلاد امام حسن(ع) ذکر این موضوع بسیار مهم است که رسیدگی به محرومان همواره مورد توجه باشد زیرا در نظام اسلامی توجه به محرومان از ارکان مهم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان باید تکدی گری در شهر ورامین را ساماندهی کنند

مسؤولان باید تکدی گری در شهر ورامین را ساماندهی کنند