مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-15سياسي

امام جمعه رشت: نگاه بخشی در انتصابات و تقسیم بودجه بی خردی است


امام جمعه رشت خطاب به مسؤولان اجرایی گیلان با بیان اینکه نگاه بخشی به همه موضوعات بی خردی است، گفت: به مسؤولین گیلانی از رأس تا ذیل تأکید می کنم نگاه بخشی نداشته باشند و در دادن مسؤولیت ها هم نباید بخشی نگاه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی این هفته رشت در مصلا این شهر با اشاره به مؤلفه های مختلف در تربیت نسلی مؤمن و متعهد و گرامیداشت میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: روز نیروی زمینی ارتش در هفته پیش را گرامی می داریم همان نیرویی که امام خمینی (ره) باقدرت در مقابل توطئه دشمن مبنی بر از بین رفتن ارتش پس از انقلاب ایستاده و فرمودند که ارتش باید بماند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در دیدار با مسؤولان نظام، برنامه ریزی برای کشور را موردتوجه قرار داده تا با دوراندیشی برای رفع مشکل مردم گام بردارند، گفت: نقد منصفانه قابل تحسین است اما مراقب باشیم که نقدها منجر به ناامیدی نشود، اگرچه در زمان هایی عملکرد برخی مسؤولین لکه سیاهی برای کشور شد اما هیچ گاه ناامید نبوده بلکه به پیشرفت ها امیدواریم.

خطیب جمعه رشت با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات گفت: باید مراقب بود تا همه چکش کاری ها به درستی انجام و رفع تحریم ها و سیاست قطعی نظام در این مذاکرات انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رشت: نگاه بخشی در انتصابات و تقسیم بودجه بی خردی است

امام جمعه رشت: نگاه بخشی در انتصابات و تقسیم بودجه بی خردی است