مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-15سياسي

مبارزه با گرانی و حمایت از قشر محروم اعتماد ساز است


امام جمعه آستارا با اشاره به دستور رییس جمهوری برای پیگیری پشت پرده گرانی اقلام، گفت: مبارزه با گرانی و حمایت از فشر محروم اعتماد ساز و مایه دلگرمی است.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نمازجمعه این هفته آستارا ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته کمک به محرومان و مستضعفان، به بیان فضائل و ویژگی ها اخلاقی کریم اهل بیت (ع) و الگو برداری از روش و سیره آن امام بزرگوار پرداخت.

وی با اشاره به در پیش بودن شب های قدر ضمن توصیه به استفاده از این فرصت بزرگ الهی، شب قدر را ابتدای سال حقیقی مؤمن عنوان کرد و افزود: تقدیر یک ساله هر انسانی در این شب رقم می خورد و هر کسی به اندازه بهره ای که از این شب می برد رزق دریافت می کند.

امام جمعه آستارا با اشاره به دیدار هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با کارگزاران نظام بعد از وقفه دو ساله به دلیل شرایط خاص بیان کرد.

حجت الاسلام باقری در ادامه با تبیین فرازهایی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب، آن را یک بسته کامل توصیه های راهبردی در زمینه های مختلف معرفتی، اخلاقی، مدیریتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاست داخلی و خارجی عنوان کرد که می تواند راهگشای مدیران رده های مختلف قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با گرانی و حمایت از قشر محروم اعتماد ساز است

مبارزه با گرانی و حمایت از قشر محروم اعتماد ساز است