مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-15اقتصادي

تشکیل اتحادیه کشوری تعاونی های دانش بنیان


رییس کمیسیون دانش بنیان، فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق تعاون ایران از تشکیل اتحادیه سراسری تعاونی های دانش بنیان و فناور در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاخص اقتصاد دانش بنیان به عنوان یک معیار جهانی در سنجش کشورها از حیث میزان اتکا به علوم مختلف و بکارگیری آنها در راستای توسعه اقتصادی همواره مورد توجه کارشناسان بوده است.

در راستای نامگذاری شعار سال 1401 به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، اتاق تعاون ایران به عنوان بخش مردمی تعاون کشور، با هدف تقویت و محوریت تعاونی های دانش بنیان و استفاده از ظرفیتهای بخش تعاون در بخش تولیدات دانش بنیان گام برداشته و بر همین اساس رییس کمیسیون دانش بنیان، فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق تعاون از راه اندازی اتحادیه سراسری تعاونی های دانش بنیان و فناور خبر داده است.

وی می گوید: در راستای شعار سال 1401 در هجدهمین نشست کمیسیون تخصصی دانش بنیان، فناوری ارتباطات و اطلاعات اتاق تعاون ایران، موضوع تشکیل اتحادیه سراسری تعاونی های دانش بنیان پس از بحث و بررسی مورد تایید اعضا قرار گرفت و تصویب شد.

محمدی آمایش 101شرکت تعاونی دانش بنیان بخش تعاون و آمایش شرکت های تعاونی غیردانش بنیان را از دیگر محورهای این جلسه عنوان کرد و از شبکه سازی تعاونی های دانش بنیان به عنوان یکی از برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اتحادیه کشوری تعاونی های دانش بنیان

تشکیل اتحادیه کشوری تعاونی های دانش بنیان