مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-15سياسي

وحدت امت اسلامی با اقدام های تکفیری از بین نمی رود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، حادثه مشهد را توطئه دشمن با هدف ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی عنوان و خاطرنشان کرد که وحدت امت اسلامی با اقدام های تکفیری از بین نمی رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام سیاست های شیطانی است که در طول تاریخ دشمنان اسلام همواره از آن استفاده کرده و هم اینک هم همین بوده و همین خواهد بود.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: شهادت میراثی است که از امامان خود به یادگار داریم و همواره در طول تاریخ دیده ایم که روحانیت در جهاد و شهادت همواره پیشتاز بوده اند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی تبلیغ دین و تقویت اتحاد و الفت بین ملت اسلامی است.

وی ادامه داد: از نیمه دوم ماه مبارک رمضان هفته کمک به محرومان و مستضعفان آغاز می شود و همه کسانی که می توانند در جهت کمک به محرومان تلاش کنند و در این ایام که قیمت کالاها روز به روز افزایش پیدا می کند نیاز به کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در رابطه با اتفاق حرم رضوی باید گفت طلبگی سربازی امام زمان عجل الله و تبلیغ دین و خدمت به مردم بوده و واقعیت طلبگی این است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت امت اسلامی با اقدام های تکفیری از بین نمی رود

وحدت امت اسلامی با اقدام های تکفیری از بین نمی رود