مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-15سياسي

رونمایی از کتاب «نوجوان برزخی» در قزوین


گردآوری منابع شفاهی عاملان جنگ تحمیلی از اولویت‏های دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری سراسر کشور است تا بتوان به شناخت بایسته‏ای از فرهنگ پایداری هشت سال دفاع مقدس دست یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیین رونمایی از کتاب نوجوان برزخی که شامل خاطرات بسیار شنیدنی یکی از رزمندگان دفاع مقدس است پنج شنبه شب با حضور محمدرضا امامقلی رییس حوزه هنری استان قزوین، مسعود حاجی پهلوان نویسنده کتاب و مصطفی دالایی فیلمبردار روایت فتح در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی(ص) شهر قزوین برگزار شد.

محمد رضا امامقلی، رییس حوزه هنری استان قزوین در این مراسم به روایت های دفاع مقدس اشاره کرده و گفت: روایت‏های جنگ هرکدام بخشی از واقعیت به‏منزله یک کلیت را بازتاب می‏دهد؛ در پاره‏ای از واقعیت دفاع‏ مقدس، سخن از تکاپوها و ساخته شدن انسان‏های باانگیزه و جوینده حقیقت است.

برای همین، خاطرات رزمنده‏ گاه بیش از آنکه روایتی از واقعه باشد، روایتی از خود را در واقعه بازگو می ‏کند.

وی ادامه داد: خاطرات رزمندگان از روزگاری که شرایط سخت دوران آموزش را در پشت جبهه می‏گذرانند گرفته تا هنگامی که خبر در پیش بودن عملیاتی قریب‏الوقوع را دریافت می‏کنند و دست‏آخر زمانی که با اشتیاق به جنگ با اهریمن رهسپار می‏شوند و در نبرد حق علیه باطل وارد عمل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «نوجوان برزخی» در قزوین

رونمایی از کتاب «نوجوان برزخی» در قزوین