مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-15سياسي

تامین آب شرب اولویت اول شهرها و روستاهای شمال آذربایجان غربی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به حجم مخازن سدهای شهرستان ماکو، درخصوص سد ماکو اولویت با تامین آب شرب و سد شهید قنبری کشت محصولات کشاورزی با نیاز آبی کم مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان های ماکو، شوط و پلدشت به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در فرمانداری ماکو برگزار شد.

یاسر رهبردین معاونت عمرانی استاندار در این جلسه با اشاره به اینکه سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت در پایاب سد ماکو به صورت مشترک از این آب در کشاورزی استفاده می کنند، افزود: با توجه به اینکه حجم مخزن سد ماکو نسبت به سال های گذشته 57 درصد و حجم بارش ها نیز نسبت به سال گذشته 26 درصد کاهش داشته، ضروری بود که شورای حفاظت از منابع استان برای این منطقه تشکیل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 16 میلیون مترمکعب آب شرب از سد ماکو برای شهرهای ماکو، شوط و تعدادی از روستاهایی که در مسیر قرار دارند، نیاز است، خاطرنشان کرد: مصوب شد که تامین آب شرب اولویت اول بوده و در کنار آن تامین حداقل آب کشاورزی براساس برنامه ای که جهاد کشاورزی ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب اولویت اول شهرها و روستاهای شمال آذربایجان غربی است

تامین آب شرب اولویت اول شهرها و روستاهای شمال آذربایجان غربی است