مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:472022-04-15اقتصادي

آغاز به کار نمایشگاه دائمی کودک و نوجوان


به گفته مدیرعامل کانون، فعالیت دائمی این نمایشگاه در تمام حوزه ها و محصولات مرتبط با کودکان و نوجوانان اعم از کتاب، نوشت افزار، اسباب بازی و سرگرمی، - فیلم، وسایل جانبی کودک و .

خواهد بود.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از راه اندازی نمایشگاه دائمی کودک و نوجوان همزمان با برگزاری نمایشگاه اسباب بازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی علی اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهارمین روز نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون، از این رویداد بازدید کرد و از راه اندازی نمایشگاه دائمی در فضای نمایشگاهی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون خبر داد.

به گفته مدیرعامل کانون، فعالیت دائمی این نمایشگاه در تمام حوزه ها و محصولات مرتبط با کودکان و نوجوانان اعم از کتاب، نوشت افزار، اسباب بازی و سرگرمی، فیلم، وسایل جانبی کودک و .

خواهد بود.

مهدی علی اکبرزاده همچنین تاکید کرد: در این نمایشگاه دائمی محصولات مختلف مطابق با نیاز های کودکان و خانواده با تنوع و قیمت مناسب عرضه می شود.

ارائه محصولات باکیفیت ایرانی از ویژگی های این نمایشگاه خواهد بود تا هم از تولیدکنندگان داخلی حمایت شود هم فرهنگ استفاده از محصولات ایرانی تروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه دائمی کودک و نوجوان

آغاز به کار نمایشگاه دائمی کودک و نوجوان