مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 09:122022-04-15سياسي

اردبیل نیازمند بیس هوایی است/اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و آسیای میانه


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل به شرکت هوایی مستقل به عنوان بیس هوایی نیاز دارد تا امکان پروازهای اول صبح و آخر وقت فراهم آید.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل به شرکت هوایی مستقل به عنوان بیس هوایی نیاز دارد تا امکان پروازهای اول صبح و آخر وقت فراهم آید.

علی نیکزاد در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: با راه اندازی شرکت هواپیمایی و بیس هوایی در این استان به راحتی می توان شاهد ماندگاری هواپیما به صورت شبانه در فرودگاه اردبیل شده و از همین رو پروازهای اول وقت اردبیل به تهران و بالعکس در پایان روز به انجام برسد.

وی تصریح کرد: این مطالبه به حق سرمایه گذاران، کارآفرینان، مدیران و اساتید دانشگاه است که اول صبح به تهران رفته و آخر شب نیز به اردبیل بازگردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار تجهیز فرودگاه اردبیل، راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه پارس آباد نیز از دیگر مطالباتی بود که ما در مجلس و از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری های لازم را انجام داده ایم.

نیکزاد ضرورت تکمیل خط ریلی اردبیل – میانه را یادآور شد و افزود: مسئولان باید منابع مورد نیاز را در این زمینه به صورت ملی و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل نیازمند بیس هوایی است/اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و آسیای میانه

اردبیل نیازمند بیس هوایی است/اتصال راه آهن اردبیل به پارس آباد و آسیای میانه