مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-15سياسي

میدان عملیات فرهنگی و هنری گیلان در شهرستان ها است


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: میدان عملیات فرهنگی و هنری گیلان در شهرستان ها است و در این مسیر نیازمند مشارکت مسئولان محلی و روسای شهرستانی هستیم.

- خبرنگار مهر ، رضا ثقتی شامگاه پنج شنبه در دومین شب اجرای همایش استانی مشق آیه ها در شهرستان رضوانشهر با اشاره به برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح شهرستان ها، اظهار کرد: عدالت محوری گفتمان فرهنگی دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه تمرکززدایی یکی از مؤلفه های عدالت محوری است، افزود: در قالب این مؤلفه تمام شهرهای کوچک و بزرگ استان گیلان باید میزبان رویدادهای فرهنگی و هنری باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در گفتمان فرهنگی، دولت به دنبال بهرمند شدن همه شهرها حتی در دورترین نقطه استان از امکانات و بودجه های فرهنگی و هنری است، گفت: در همین راستا با تلاش معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استارت برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری با همکاری و مشارکت خوب رؤسای ادارات شهرستانی زده شده است.

اجرای روزانه بیش از 25 برنامه فرهنگی و هنری در گیلان وی با بیان اینکه نخستین شب همایش استانی مشق آیه ها به میزبانی شهرستان لاهیجان برگزار شد، تصریح کرد: رضوانشهر میزبان دومین شب برگزاری این همایش است که شاهد حضور هنرمندان و مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان عملیات فرهنگی و هنری گیلان در شهرستان ها است

میدان عملیات فرهنگی و هنری گیلان در شهرستان ها است