مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-15فرهنگي

رییسی: کارگروه مشترک بررسی مشکلات هنرمندان تشکیل شود


هنر می تواند بهترین و پیچیده ترین مفاهیم عالی را به نسل ها و عصرها منتقل کند و با هنر می توان در بسیاری از موضوعات به فهم مشترک رسید.

- کارگروه مشترک بررسی مشکلات هنرمندان تشکیل شود/ضرورت واگذاری اقتصاد هنر به بخش خصوصی رییس جمهور با اشاره به ضرورت حمایت از هنرمندان به ویژه پیشکسوتان، گفت: هنرمندان با انبوه مشکلات مغفول مانده ای مواجه هستند که برای غلبه بر آنها لازم است کارگروه مشترکی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان عرصه هنر تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در نشست صمیمی با جمعی از هنرمندان کشورمان، آثار غنی هنری در سراسر کشور را نشانگر تمدن بزرگ ایرانی- اسلامی دانست و اظهار داشت: این آثار هنری تمدن ساز، جلوه هایی از خلاقیت، نوآوری و اندیشه مردان و زنانی است که در طول تاریخ در این سرزمین زیسته اند و امروز وظیفه داریم آنها را به بهترین شکل به نسل های آینده معرفی کنیم.

رییسی گفت: هنر می تواند بهترین و پیچیده ترین مفاهیم عالی را به نسل ها و عصرها منتقل کند و با هنر می توان در بسیاری از موضوعات به فهم مشترک رسید.

رییس جمهور با گرامیداشت یاد بزرگان عرصه هنر از جمله شهید آوینی و سایر کسانی که دغدغه ارتقای هنر در این سرزمین را داشته اند، به موضوع عدالت در عرصه هنر اشاره کرد و اظهار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: کارگروه مشترک بررسی مشکلات هنرمندان تشکیل شود

رییسی: کارگروه مشترک بررسی مشکلات هنرمندان تشکیل شود