مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 22:072022-04-14سياسي

چه کسانی چهره های سال هنر انقلاب در هنرهای تجسمی شدند؟


شب بزرگداشت چهره های سال هنر انقلاب در هنرهای تجسمی، عکس و معماری در هفته هنر برگزار شد و منتخبین این بخش نیز معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، آخرین شب از هشتمین هفته هنر انقلاب با معرفی چهره های هنر انقلاب در سال 1400 در رشته های تجسمی و معماری شامگاه پنجشنبه - 25 فروردین در محوطه باز حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای این برنامه بعد از قرائت قرآن کریم توسط مرتضی یراق بافان مجری برنامه سیدکمال هاشم زاده از علی فروزانفر مدیر مرکز معماری حوزه هنری دعوت به سخنرانی کرد.

او بیان کرد: یکی از چهره های حوزه معماری و شهرسازی در سال 1400 دکتر معماریان هستند که از چهره های خاص معماری و شهرسازی در دهه های گذشته هستند و اگر قرار باشد فعالیت ایشان در سال 1400 فقط مورد توجه باشد جفا در حق شان است.

او اضافه کرد: در پویشی که در مخالفت با تخریب بافت تاریخی مسجد شاهچراغ در شیراز اتفاق افتاد ایشان از چهره های برگزیده هنر انقلاب هستند.

در سال های گذشته نیز ایشان همین دلسوزی را داشتند.

ایشان در دهه های گذشته تلاش کردند مجدانه فعالیت کنند و پیگیر مسائل بافت های قدیمی و هویت معماری ما بودند.

غلامحسین معماریان در ادامه با حضور روی سن به دلیل حفظ و صیانت از بافت های تاریخی و سنتی ایران و همچنین فعالیت های آموزشی و پژوهشی ارزشمند ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی چهره های سال هنر انقلاب در هنرهای تجسمی شدند؟

چه کسانی چهره های سال هنر انقلاب در هنرهای تجسمی شدند؟