مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:572022-04-14سياسي

دانش بنیان باید محور فعالیت های جهادکشاورزی قرار گیرد


امنیت غذایی کشور به طور مستقیم به تولیدات بخش کشاورزی وابسته است، لذا راه اندازی شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

- "دانش بنیان" باید محور فعالیت های جهادکشاورزی قرار گیرد ایسنا/کردستان فرماندار بیجار گفت: امنیت غذایی کشور به طور مستقیم به تولیدات بخش کشاورزی وابسته است، لذا راه اندازی شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

احمد رضا قاسمی شامگاه امروز (24 فروردین) در جلسه شورای کشاورزی که در سالن جلسات مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد، بخش کشاورزی را به عنوان مهمترین نهاد در تامین مواد غذایی مردم عنوان و اظهار کرد: کشاورزان ما نقش سربازان خط مقدم جنگ با دشمن را دارند و اکنون نوبت ما است که به عنوان نماینده اجرایی دولت از این بخش حمایت کنیم.

وی افزود: بخش کشاورزی، از جمله بخش هایی است که توانست در طول مدت تحریم با آن شیب تند، وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

وی تصریح کرد: زیبنده دولت انقلابی نیست که افرادی در مناسب دولتی در بخش خصوصی هم فعالیت داشته باشند چرا که با ایجاد تعارض منافع این مردم هستند که دچار مشکل خواهند شد.

فرماندار بیجار با بیان این مطلب که شهرستان بیجار در طی چند سال اخیر در تولید گندم دیم مقام اول و دوم استان و چند سال پیاپی در کشور مقام اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان باید محور فعالیت های جهادکشاورزی قرار گیرد

دانش بنیان باید محور فعالیت های جهادکشاورزی قرار گیرد