مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 20:222022-04-14ورزشي

به دنبال تحول در ورزش شهرداری همدان هستیم


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: در سال 1401 به دنبال تحول در ورزش شهرداری همدان در دو بخش قهرمانی و شهروندی هستیم.

- علیرضا شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تحول در ورزش شهرداری همدان اظهار داشت: در مدت کوتاهی که به عنوان معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری منصوب شدم تمام تلاش خود را برای جبران عقب ماندگی های گذشته انجام دادم.

وی افزود: متأسفانه معاونت ورزش درگیر بدهی های سنگینی بود که تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم در حد توان این بدهی ها را جبران کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان بار عظیمی از ورزش استان را به دوش دارد، گفت: شهرداری همدان در بخش ورزش شهروندی در 3 سال گذشته توانست در کشور به عنوان برتر دست پیدا کند.

شریفی خاطرنشان کرد: با محدویت های کرونایی سال گذشته 17 هزار نفر در ورزش شهروندی شهرداری همدان فعالیت کردند که آماری بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه در سال 1401 برنامه ریزی برای حضور بیش از 40 هزار نفر در ورزش شهروندی شهرداری همدان انجام شده است، بیان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور به عنوان یک الگو شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تحول در ورزش شهرداری همدان هستیم

به دنبال تحول در ورزش شهرداری همدان هستیم