مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 20:172022-04-14اقتصادي

ستاد دیه12میلیارد ریال برای آزادی زندانیان آذربایجان غربی کمک کرد


رییس هییت امنای ستاد دیه و قاضی دیوان عالی کشور گفت: این ستاد 12 میلیارد ریال امسال به ستاد دیه آذربایجان غربی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده است.

- ، محمد سیاقی عصر پنجشنبه در مراسم جشن گلریزان آذربایجان غربی افزود: این کمک با پرداخت 10 میلیارد ریال با معرفی ستاد دیه استان و 2 میلیارد ریال با پرداخت نقدی به صندوق ستاد دیه استان انجام خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته 90 میلیارد ریال به ستادهای دیه استان کمک شده است که از محل این کمک ها 250 نفر زندانی از طریق ستاد دیه آزاد شده اند.

ناصر عتباتی ادامه داد: در همین راستا حرکت های مؤثری برای آزادی آن دسته از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد برای بازگرداندن زندانیان به آغوش گرم خانواده هایشان در سطح استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی در کنار وظیفه قانونی خود یک وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی نیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که آن، نوع دوستی و توجه به همنوع است و این نشست ها و مراسم در راستای این وظیفه اخلاقی و شرعی انجام می گیرد.

مردم نوع دوست، خیر و نیک سیرت شهرستان ارومیه در این جشن گلریزان 45 میلیارد ریال در راستای کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد کمک اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد دیه12میلیارد ریال برای آزادی زندانیان آذربایجان غربی کمک کرد

ستاد دیه12میلیارد ریال برای آزادی زندانیان آذربایجان غربی کمک کرد