مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 19:422022-04-14سياسي

واگذاری کمربندی جنوب شیراز به شهرداری


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از واگذاری کمربندی جنوب شیراز به شهرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه ای که در شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور برگزار شد، مقرر گردید کمربندی جنوب شیراز به شهرداری این کلانشهر واگذار شود.

جعفر قادری افزود: در این جلسه مقرر شد که از مجموعه چهار تقاطع اولویت دار غیرهمسطح کمربندی، دو تقاطع توسط شهرداری شیراز و دو تقاطع هم توسط وزارت راه و شهرسازی، ساخته شود.

وی ادامه داد: بعد از اتمام ساخت این تقاطع های غیرهمسطح این بزرگراه با تایید شورای شهر به شهرداری شیراز واگذار شود و تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر حلقه دوم کمربندی جنوب که از سیاخ دارنگون می گذرد باشد.

قادری اظهار داشت: در مورد کمربندی شمال شرق شیراز هم بنا شد که ظرف دو هفته آینده تحویل زمین به شرکت سرمایه گذار انجام شده و عملیات اجرایی توسط شهرداری و شرکت آرشینکوه به عنوان شرکای وزرارت راه آغاز شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در در جلسه در خصوص قطعات هفت و هشت آزاد راه شیراز - اصفهان هم مقرر شد روال اداری امضای قرارداد ادامه ساخت و تکمیل قطعه هفت و آغاز عملیات اجرایی قطعه هشت ظرف 2 ماه آتی انجام و این کار عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کمربندی جنوب شیراز به شهرداری

واگذاری کمربندی جنوب شیراز به شهرداری