مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-14اجتماعي

شرکت گاز استان ایلام بیش از هزار اشتراک رایگان گاز واگذار کرد


شرکت گاز در سال گذشته توانسته یک هزار و 928 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و جانباران در نقاط مختلف شهری و روستایی واگذار کند.

- عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: شرکت گاز در سال گذشته توانسته یک هزار و 928 مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد (یک هزار و 147 خانوار)، بهزیستی (311) ، خانواده های معظم شهدا (443) ، مساجد و اماکن مذهبی (27) در نقاط مختلف شهری و روستایی واگذار کند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان، مساجد و اماکن مذهبی مبلغ 4 میلیارد و  165 میلیون و 606 هزار و 250 ریال درنظر گرفته شده تا از هزینه اشتراک پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شوند.

شمس اللهی گفت: سال گذشته برای ایثارگران، مساجد و اماکن مذهبی و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز، مبلغ یک میلیارد و 85 میلیون و 297 هزارو 903 ریال معافیت از پرداخت هزینه گازبها اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره مند نشده اند، می توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز استان ایلام بیش از هزار اشتراک رایگان گاز واگذار کرد

شرکت گاز استان ایلام بیش از هزار اشتراک رایگان گاز واگذار کرد