مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:422022-04-14سياسي

عزم راسخ مسئولین برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان ملایر


فرماندار ویژه ملایر استفاده از ظرفیت نمایندگان ملایر برای پیگیری و رفع بسیاری از مشکلات ‏حوزه بهداشت و درمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: - ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر استفاده از ظرفیت نمایندگان ملایر برای پیگیری و رفع بسیاری از مشکلات ‏حوزه بهداشت و درمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: به قید فوریت فهرستی از مسائل و مشکلات ‏نظام بهداشت و سلامت شهرستان احصا شود تا برای پیگیری و حل آنها چه از طریق ملی و یا ‏استانی اقدام شود.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سلمان اسماعیلی پنجشنبه 25 فروردین ماه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشتی و سلامت ملایر که با حضور مدیران حوزه بهداشتی این شهرستان برگزار شد، ملایر را دارای ظرفیت های بالایی در حوزه بهداشت و درمان دانست که به عنوان قطب درمان جنوب استان همدان، خدمات شایسته ای را به مردم ارائه می دهد.

وی با تأکید بر اینکه خدمات در حوزه بهداشت و درمان باید برای مردم ملموس باشد، گفت: قدردان زحمات شبانه روزی حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در راستای مقابله با ویروس کرونا هستیم.

این مقام مسئول اجرای طرح موفقیت آمیز واکسیناسیون را یکی از نقاط عطف و قوت دولت و پیرو آن در استان همدان و شهرستان عنوان و اظهارکرد: مردم از ما انتظار تغییر دارند و خدمات به ویژه در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم راسخ مسئولین برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان ملایر

عزم راسخ مسئولین برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان ملایر