مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:422022-04-14سياسي

دستور پیگیری طرح جامع و تفصیلی شهر ملایر صادر شد


در نشستی با حضور معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی کشور، پیگیری طرح ‏جامع و تفصیلی با تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع، مطرح شد.

‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در این جلسه که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معماری، مدیرکل های حوزه راه و شهرسازی وزارتخانه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون اداره املاک استان همدان و مشاور وزیر راه وشهرسازی برگزار شد، شهردار ملایر از پیگیری طرح جامع و تفصیلی با تسریع در اصلاح و بازنگری طرح جامع، خبر داد.

مجید فرجی بیان کرد: در این نشست پیرامون بازنگری طرح جامع شهر ملایر و حل و فصل مشکلاتی که در طرح فعلی وجود دارد مورد بحث و پیگیری قرار گرفت و مقرر شد اصلاحات در اسرع وقت صورت پذیرد و انتظار می رود با توجه به دستوری که معاون وزیر راه و شهر سازی صادر نمودند روند اصلاح طرح جامع و تفصیلی خیلی سریعتر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه بین اعضای جلسه همگرایی خوبی صورت گرفت و انتظار داریم در اجرا نیز شاهد این اتفاق باشیم، اظهارکرد: یکی دیگر از مواردی که در جلسه مطرح شد، تصمیم گیری در بحث تأمین زمین برای طرح جهش تولید مسکن بود که امید است با همراهی اداره راه و شهرسازی، این موارد نیز مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور پیگیری طرح جامع و تفصیلی شهر ملایر صادر شد

دستور پیگیری طرح جامع و تفصیلی شهر ملایر صادر شد