مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:372022-04-14ورزشي

وزیر آموزش وپرورش دو مدرسه در «دهاقان» را افتتاح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، عصر امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسؤولان شهرستان های شهرضا و دهاقان، آیین افتتاح دو پروژه آموزشی و کلنگ زنی یک هنرستان شش کلاسه در شهرستان دهاقان برگزار شد.

در این آیین مدرسه شش کلاسه زنده یاد رحمت الله عبدی گلشن با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدرسه زنده یاد رحمت الله عبدی گلشن با زیربنای 640 مترمربع دارای محوطه و فضای ورزشی به مساحت 915 مترمربع، شش کلاس آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند آموزشی، سالن اجتماعات، نمازخانه، کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه و کتابخانه است، کل هزینه انجام شده برای ساخت این مدرسه چهار میلیارد و 100 میلیون تومان بوده که سهم خیر در تأمین این مبلغ 400 میلیون تومان است.

همچنین مدرسه سه کلاسه ضیغمی بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان افتتاح شد.

 مدرسه حاج غلامحسین ضیغمی با زیربنای 452 مترمربع دارای محوطه و فضای ورزشی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع، سه کلاس فضای آموزشی مجهز به ویدئو پروژکتور و برد هوشمند آموزشی، سالن اجتماعات، نمازخانه، کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه و کتابخانه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش وپرورش دو مدرسه در «دهاقان» را افتتاح کرد

وزیر آموزش وپرورش دو مدرسه در «دهاقان» را افتتاح کرد