مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-14اقتصادي

10 درصد تولیدات شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خواهد بود


بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان امسال، 10 درصد تولیدات شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه بحث تولید دانش بنیان و نامگذاری شعار سال در این زمینه افزود: امیدوار هستیم امسال بتوانیم در حوزه کشاورزی دانش بنیان که گامی در راستای کشاورزی اقتصادی و تجاری است، اقداماتی را در خور و بزرگی به سر انجام برسانیم.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: در این راستا یک آیین نامه 19 ماده ای در دولت فعلی به تصویب رسیده که هدف از این آیین نامه حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی است.

ساداتی نژاد، بیمه را از دغدغه های اصلی شرکت های دانش بنیان برشمرد و تصریح کرد: بیمه این شرکت ها در این آیین نامه لحاظ شده و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان از نوع سرمایه گذاری های خطرپذیر هستند، ادامه داد: بر اساس این آیین نامه شرکت پژوهش و فناوری جهاد کشاورزی از شرکت های دانش بنیان کشاورزی به طور ویژه حمایت خواهد کرد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در زمینه محصولات واکسنی و بیوتکنولوژی برنامه ها و اقداماتی را در دستور کار دارد، تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی و مجموعه های وابسته به این وزارت خانه هیچ رقابتی با شرکت های دانش بنیان نخواهند داشت و قطعاً نقش حمایتی را ایفا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد تولیدات شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خواهد بود

10 درصد تولیدات شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی خواهد بود