مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-14اقتصادي

بهینه سازی 100 درصدی مصرف آب در طرح پرورش متراکم ماهی بهبهان


رییس اداره شیلات بهبهان با اشاره به لزوم مصرف بهینه 100درصدی آب در طرح های متراکم آبزیان گفت: 85 درصد آب تخصیصی پروژه دو هزار تنی پرورش متراکم آبزیان بهبهان به چرخه طبیعت بر می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید شکاری عصر پنج شنبه در اولین جلسه شورای اشتغال و سرمایه گذاری بهبهان در سال جاری اظهار کرد: پروژه دو هزار تنی پرورش متراکم آبزیان منصوریه بهبهان در این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی درباره وضعیت فعالیت های آبزی پروری در بهبهان بیان کرد: نیمی از تولیدات آبزی پروری خوزستان در استخرهای ذخیره آب کشاورزی در بهبهان تأمین می شوند و در حال حاضر 30 واحد پرورش ماهی در بهبهان فعال است.

شکاری به مزایای مهم اجرای پروژه دو هزار تنی پرورش متراکم آبزیان منصوریه بهبهان اشاره کرد و گفت: این پروژه از حداقل میزان مصرف آب و بازگرداندن 85 درصد آب تخصیصی به چرخه طبیعت طراحی شد و 15 درصد باقی مانده آب به صورت تغلیظ شده و آبی بارور و غنی به سمت زمین های کشاورزی هدایت خواهد شد.

رییس اداره شیلات شهرستان بهبهان عنوان کرد: با عملیاتی شدن این طرح، اشتغالزایی برای 360 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

وی در ادامه مهم ترین مشکل بهبهان در امر آبزی پروری را مقاومت سازمان آب و برق در تخصیص آب مطرح کرد و افزود: 2 طرح پرورش ماهیان خاویاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی 100 درصدی مصرف آب در طرح پرورش متراکم ماهی بهبهان

بهینه سازی 100 درصدی مصرف آب در طرح پرورش متراکم ماهی بهبهان