مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-14اقتصادي

200 طرح اشتغال زا و کارگاهی در خلخال اجرایی می شود


مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: 200 طرح اشتغال زایی و کارگاهی در سال جاری در شهرستان خلخال اجرایی می شود.

- خبرنگار مهر ، مهرداد اصغری عصر پنجشنبه در نشست با فرماندار خلخال در جریان بررسی طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت استان اردبیل در خلخال اظهار کرد: با همت بنیاد برکت استان در سال 1401 بیش از 200 طرح اشتغال زایی و کارگاهی در شهرستان خلخال حمایت و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در 2 سال گذشته 600 طرح با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان در خلخال به بهره برداری رسیده و تسهیلات لازم توسط بانک های عامل در حمایت از جوانان و علاقه مندان به کسب و کارهای کوچک پرداخت شده است.

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه در استان بیش از 3 هزار طرح در حوزه اشتغال زایی با اعتبار 100 میلیارد تومان انجام شده، گفت: بنیاد برکت با هدف تسهیل در اشتغال، رونق کسب و کار برای جوانان و حمایت سرمایه ای از جوانان فاقد سرمایه، برای شروع فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی در میدان بوده و امسال نیز با رونق هرچه بیشتر، این بنیاد به حرکت اشتغال زایی خود در شهرستان خلخال ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 طرح اشتغال زا و کارگاهی در خلخال اجرایی می شود

200 طرح اشتغال زا و کارگاهی در خلخال اجرایی می شود