مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-14بين الملل

سفر رییس آژانس اطلاع رسانی گردشگری سعودی به تاجیکستان


رییس آژانس اطلاع رسانی گردشگری عربستان سعودی ماه می امسال همراه با هیأتی از فعالان شبکه های اجتماعی این کشور به تاجیکستان سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، تاج الدین جوره زاده رییس کمیته توسعه گردشگری وابسته به ریاست جمهوری تاجیکستان و ولید عبدالرحمان الرشیدان سفیر عربستان سعودی در این کشور دیدار و گفت و گو کردند.

در جریان این ملاقات، گسترش همکاری بین دو کشور در زمینه گردشگری بررسی و در خصوص توسعه روابط دوجانبه و مشارکت حوزه جهانگردی تاجیکستان در نمایشگاه گردشگری نمایشگاه گردشگری ریاض که در ماه می امسال در سعودی برگزار می شود، تبادل نظر کردند.

جوره زاده خاطرنشان کرد که بر اساس سیاست سازنده رییس جمهور تاجیکستان در این کشور در حال حاضر از تمامی فرصت ها در راستای توسعه صنعت توریسم استفاده می شود و از سوی دیگر سیاست درهای باز این امکان را به هر گردشگر خارجی فراهم کرده که به تاجیکستان سفر و با یک کشور آباد و دارنده تمدن غنی باستانی آشنا شود.

دیپلمات سعودی به نوبه خود علاقه مندی کشور خود را برای تقویت همکاری در زمینه های مختلف گردشگری با تاجیکستان ابراز داشت.

بنابر گزارش نهاد جهانگردی تاجیکستان، انتظار می رود که در ماه می امسال رییس آژانس اطلاعاتی گردشگری و همچنین گروهی متشکل از فعالان شبکه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس آژانس اطلاع رسانی گردشگری سعودی به تاجیکستان

سفر رییس آژانس اطلاع رسانی گردشگری سعودی به تاجیکستان