مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-14سياسي

مبنای هنر هویت بخشی به انسان ها و تجلی بخشی به ارزش هاست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مبنای هنر هویت بخشی به انسان ها، تجلی بخشی به ارزش هاست و بر مبنای این هویت بخشی، آینده سازی برای داشتن یک آینده مقبول مورد پذیرش آیین الهی ماست.

- دکتر بهرام ستاری دستنایی در آیین تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب اسلامی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و بندگی خدا اظهار کرد: رمضان ماه پرفیض و برکتی است برای همه ما که ابتدا و انتهایش منجر به آگاه سازی انسان از طریق بندگی و رسیدن به اولوهیت و در محضر خدا قرار گرفتن می شود.

وی با بیان اینکه حوزه هنری در طول این هفته برنامه های متنوعی را برگزار کردند که از این مجموعه تقدیر و تشکر می کنم، بیان کرد: قطعا تلاش برای تسری بخشی هنر انقلاب اسلامی مرضی خداوند باریتعالی است.

هنر انقلاب اسلامی که مزین به نام شهید سیدمرتضی آوینی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان عنوان کرد: هنر انقلاب اسلامی که مزین به نام شهید سیدمرتضی آوینی است هم در عرصه انقلاب و هم در عرصه دفاع مقدس برای همه قابل تقدیر، پارادایم و الگو بودن است و لذا می توان به عنوان یک سرچشمه ای از ارزش ها، خوبی ها و فیض ها در دستور کار برای آیندگان و نسل جوان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای هنر هویت بخشی به انسان ها و تجلی بخشی به ارزش هاست

مبنای هنر هویت بخشی به انسان ها و تجلی بخشی به ارزش هاست