مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-14سياسي

بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کرده و بتوانیم درباره مشکلات پسروی آب در میانکاله از کمک  شرکت های دانش بنیان بهره بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با همراهی فرماندار بهشهر و یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از پروژه های تامین آب شهرستان های بهشهر، نکا و تالاب میانکاله بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با قدردانی از اقدامات انجام شده در این راستا از سد گلورد به عنوان خدمتی بزرگ به مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره برداری کامل این سد باشیم.

علیخانی در ارتباط با مشکلات پسروی آب تالاب میانکاله، اظهار کرد: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کرده و بتوانیم در این مسیر از کمک  شرکت های دانش بنیان بهره بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کانال های آبیاری زهکشی، اقدامی مناسب برای بهبود وضعیت کشاورزی و کاهش مشکلات کشاورزان است، تصریح کرد: با اجرای پروژه هایی از این دست، ضریب مهار آب های سطحی ارتقا می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله

بهره گیری از شرکت های دانش بنیان در زمینه پسروی آب تالاب میانکاله